Żeby utrzymać porządek. Moje niezbędniki w gabinecie i w domu.

05 listopada

Lubię mieć porządek (zresztą kto nie lubi), ale przy dzieciach trudno go utrzymać - tak samo w gabinecie jak i w domu. Jestem zwolenniczką pudeł, pudełek, szuflad i szufladek po to, by wszystko miało swoje miejsce. Chciałam się podzielić tym, jak organizuję przestrzeń w moim gabinecie. Przestrzeń dla małych i dużych pomocy. Oto moje niezbędniki. Być może kogoś zainspiruję... Pomysły można wykorzystać również w domu.

Drugie życie skrzynki na narzędzia

Skrzynkę kupiłam w Biedronce w promocji za ok. 30 zł. Przeznaczona jest na narzędzia. Ja umieściłam w niej pomoce, które zwykle mam pod ręką. Wszystko ma tu swoje miejsce. Skrzynka świetnie się sprawdzi na mniejsze zabawki dla dzieci. Można tu umieścić klocki Lego i posegregować je, samochody, zwierzątka... Wszystko wedle potrzeb. Skrzynkę można wszędzie przenieść.


Zamiast gwoździ

W Biedronce jakiś czas temu kupiłam również pojemniki, które, jak podejrzewam, są na gwoździe.  Ja umieszczam w nich mniejsze pomoce do terapii: spinacze, żetony, kostki do gry, pionki, itp. Mam tu również logotomy, gotowe zalaminowane sylabki, puzzle.Skrzynki mają trzy różne wielkości.









Która godzina
Budzik to moja najnowsza zdobycz z Ikei. Jest świetny! Duży, ma fajny dźwięk i od razu rzuca się w oczy. Na takim budziku można się uczyć.

















.

Entliczek, pentliczek, czarny stoliczek 
Jest to stoliczek na laptopa, składany (dzięki temu nie zajmuje miejsca), regulowany, bardzo wygodny. Wykorzystuję go do terapii na podłodze, wtedy dziecko nie musi się pochylać. Nawet kolor jest odpowiedni. A przy stoliku siedzi Wacuś. Lalkę przywiózł mi mój tata z Niemiec, kiedy miałam cztery może pięć lat. Teraz Wacuś jest moim wspólnikiem. Dzieciaki go karmią, dają mu pić i chętnie się z nim bawią

Kolorowe kredki...
Kredki trzymałam już w różnych miejscach, ale okrągła tuba jest najlepsza.


  Mata
To również mój najnowszy zakup. Zamiast dywanu- mata. Miękka, ciepła, wykonana z bezpiecznego materiału. Świetna do zabaw z dzieckiem. Taką samą ma mój sześciomiesięczny syn. Jej zaletą jest to, że się ją bardzo łatwo czyści. Przy dzieciach to ważne. Niestety, wadą jest cena. Koszt takiej maty to ok. 300 zł ( w zależności od wielkości).

Podobne wpisy

0 komentarze

Popular Posts