Ozdoba do wózka lub nad łóżeczko

26 kwietnia

Niemowlaki najlepiej postrzegają kontrastowe barwy, o czym wspomniałam w poprzednim poście.
Tu proponowałam książeczkę, która stymuluje wzrok dziecka. A teraz zaproponuję ozdobę do wózka lub nad łóżeczko. Przygotowanie bardzo proste.






Potrzebujemy:
kawałki filcu o kontrastowych barwach: najlepiej żółte, czerwone, białe, czarne,
igła, nitka,
nożyczki,
taśma lub  gumka.
Jako podstawę wykorzystałam czarny filc. Z szablonów wycięłam gotowe wzory: białe i czerwony. Przyszyłam je nitką koloru wzoru.
Dobrze, jeśli podstawa nie będzie większa niż 1/4 formatu A4.

Następnie przeszyłam kawałek filcu, zrobiłam zakładkę, bym mogła swobodnie przełożyć przez nią gumkę lub tasiemkę.











Tak stworzone wzory nawlekamy na gumkę. Gumka będzie lepsza do wykorzystania niż tasiemka. Ozdobę możemy przyczepić do wózka na budkę zamiast grzechotek lub nad łóżeczko.
Jak dziecko będzie starsze, wzory możemy wykorzystać do złożenia książeczki.
Powodzenia.

Polecam również:
Doskonała pomoc do ćwiczenia rozumienia i mówienia dla dzieci
Coś na ćwiczenie percepcji wzrokowej dla starszych dzieci
Idealna książka dla maluszka

Podobne wpisy

0 komentarze

Popular Posts